Visste ni att....?



.... jag ALLTID glömmer att skriva tex. // Elsa eller Kram Elsa efter inläggen jag skriver. Lini skriver Pusss Karolina, Stella skriver Kramar Stella och jag skriver ingenting. Så ni vet att det är jag som skrivit inläggen om det inte står vem som har är skrivit det ;)

.... När skolveckan är slut ligger det alltid kläder ÖVERALLT i mitt rum, det är för att när jag fixat klart i stallet, gjort läxorna och suttigt lite framför datorn är jag så trött så att jag inte orkar slänga kläderna i tvätten eller lägga in de i min stökiga garderob utan bara slänger allt på golvet.

.... jag ÄLSKAR Schockemöhle gjejer, mest schabraken de är SÅÅÅÅ snygga!

.... min största fobi är RÅTTOR, jag får seriöst panik när jag ser en, de är så sjukt äckliga. I stallet för ett par år sedan var det en as stor råtta verkligen, den var så tjock så den inte kunde gå utan släppade sig fram, den var säker 30, 40 cm UTAN svans och den var så otroligt äcklig, jag får typ kvällvningar när jag tänker eller ser en råtta. Möss går GANSKA bra, spindlar och insekter går också bra om dom inte är stora. Kalkerlackorna i Thailand var typ 5,6 cm så DOM var äckliga.

.... jag är väldigt skoltrött för tillfället och vill BARA ha sommarlov!

.... det finns 4 - 5 bloggar som jag verkligen är BEROENDE av och besöker dem varannan minut känns det som.

.... mitt sämsta ämne i skolan är Engelska.

.... nu måste jag gå och göra mig iordning iför en ny spännande dag i skolan -.-

// Elsa (YES JAG KOM IHÅG DET!!!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0