Träningen

Red murphy i grupp 1, det gick välokej, bortsett från att vi stannade ganska många gånger o jag rev m knät.. hehe... Men ni kan läsa Elsas inlägg om vad vi gjorde :) Hoppade 1 m bana :) Men Padraig va ju där och kollade, för er som har 0 koll är det han som har Munsboro :) Haan kände igen alla hästar :O xD
Red Sigge i grupp 3, han e så jävla fin alltså! Lyllo mig att ha en sån fin ponny! Hoppade 105 cm som ingenting! ''Satsade'' inte i omhoppningen, har ju bara haft han i typ 1 månad (oj vad länge.... xD) Men ska ju tävlingsdebutera i Orsa 8-9-10 juni, plutt klasser för honom ;D

Men här är en film från en lena träning för ett tag sen m små hinder o mer markarbete :)
ÅH MIN HERRE JAG GLÖMDE MUSIKEN :O aja lyssna på denna medans:
(ignorera början och spola fram tills typ 0.12 ;P )


Ska fixa musiken till senare I prooomise
Kramar Stella

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0