Tävlingen med Mille

Mille var något stark på framridningen och framhoppningen, då han ville gräva ned sig lite.

På banan var han pigg men inte lika stark, det var ganska tittigt men han tittade inte på någonting. Han hoppade slotten, plankorna, ifyldnaderna, luddbommarna, däcken, regnbågarna, ja allt. Skulle hunnit ta en snäv sväng i omhoppningen men ville inte chansa och att han inte skulle hinna se hindret eller något eftersom vi förtfarande inte känner varandra helt så jag gick runt. Låg på placering till sista ryttaren som puttade ner mig med  några hundrdelar så det var lite tråkigt men jag är absolut nöjd ändå!

Finaste Millson, vi har verkligen börjat få flyt med felfria rundor i reg. LB nu. Var som ni kanske redan listat ut dubbel nolla och precis, precis utanför placering.

På lördag är det Div. 1 på RRKK (igen) Jag hoppar i samma lag som Lini och Lemon, Alice och Bandit och Cora (vet ej vad ponnyn heter) kommer nog antagligen att hoppa Moutain Horse Cup som förklass eller bara en vanlig...



My beautiful prince! I ♥ U boy!
Puss/Elsa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0