Mot såsta!

Alltså hem ;) Sigge va jättefin idag, sjukt nöjd! Hoppade bana på 1m lite smått, ofc seglade han över :) fast jag tuggade grus också, (HAHAHAHAHAHAAHAHAHAHAHSHAHAH) Jepp, kom lite hejsisvejsi på en oxer ur sväng så att han tar ett ENORMT språng över och jag som inte riktigt hade trampet i stigbygeln hängde som en liten korv på sidan tills Sigge tyckte att det var lite obekvämt och svängde och jag flög i en fin båge rakt ner i gruset, sen stod han bredvid mig och bah "men vad håller du pååååååååå med Stella?!" nutte<3 så det var charmigt, jag fick bara grus i munnen o ögat men inga brutna ben This time!;) men nu blir det hem för att göra ett lamt försök att gnussa bort diverse bajsfläckar från M och C xD

Kram Stella


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0