Måste bara säga...

Att Elsa inte ska blogga förvånar mig inte hahah xD men fan va den här bloggen suuuuuuuger! Helt sjukt! Typ 4 pers som läser den, vilka är typ mamma, jag och 2 till. Js jag läser våran blogg ifall ifall nån av de andra körvarna skrivit, men blir lika besviken varje gång :* men alltså ni 2 som oxå läser, önskeinlägg? Skriver om typ vad som helst xD antar att det blir bara jag som skriver på ett tag, som vanligt då! De andra flickebarnen är sååå upptagna, men Lini kan ju faktiskt oxå mobilblogga så I dont get it :P haha ni blir de säkert mer arga för att jag klagar men va fan :/

Kramar Stella


Kommentarer
Postat av: Agnes

Tjeeena,, jag e iaf en av de 4 läsarna! Jag läser er blogg typ varje dag, Hahha! Men ett önskeinlägg, hmm..... Ni kan typ filma er vardag lite kort så det blir ett litet videoinlägg!! Det tycker jag var en otroligt bra idé,, så nu har jag höga förväntningar på er!! Hahhaha!! :)

2012-05-25 @ 09:42:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0