lemon

idag vare träning med finaste<3 han va sååååååååå fin!!!!!!!!!! va typ as nervös för padraig (lemons förra ägar elr vad man ska säga) va där o kollade.. han har sagt två gånger innan att han vill att hans dotter angela ska ha lemon efter mig.. men det kan han glömma:D jaja hoppade iaf en grund på 95 cm o sen en omhoppning på 95-100cm, rev ett räcke tv¨gånger men va annars "nolla" hela träningen!  hoppade trippeln ur snäv sväng o det gick bra fast den låg på 1 m:) padraig sa igen att lemon va fin o att han vill ha honom sen o så så det va kul att han gillar MIN fina ponni.. jaja har nu skrivit färdigt science uppsatsen och den är skickad till mr flynn.. assur på min dator för den kan inte bifoga filer så jag fick kopiera texten o skicka till honom o när jag skulle skriva typ hej här är min uppsats så skrev den på kinesiska... fick typ dampanfall! cp dator !
Godnatt!
Pusss/Karolina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0