l'école

franska för skola ! franska e faktiskt väldigt fult.. det låter inte alls som kärlekens språk! jaja idag så va det typ en vanlig dag, hade först so o svarade på frågor om historia, har prov om två veckor.. sen va de engelska o vi skrev nån sak om persephone:) sen vare taccobuffé till lunch o jag blev tillsagd av mr hallid om att man såg mina underkläder.. så när jag gick upp för att hämta en tjocktröja så lekte pålle med min mat så det va guacamole i min köttfärs.. USH! o så la hon chips o köttfärs på min stol.. va hon e busig;) sen vare franska hade vikarie så gjorde pralinkort (om man gör 5 irad så får man godis!!!) hann göra 6! sen vare ika o jag pålle o nea köpte cola. flummade hela vägen mot skolan !! varje gång pålle skulle dricka så sa nea bitte så pålle sprutade ut allting!!!! jag o nea asgarvade! tillslut sprutade pålle ner nea med cola så neas hår blev förstört!!!!!! då hämnades nea o sprutade ner pålle:D gud vad JAG skrattade XD då blev pålle sur o sprutade ner mig:/ bara så du vet pålle så ska jag hämnas! kanske inte nu men nån gång... hahaha
Har film men får inte lägga ut för pålle... vilka tycker att jag ska lägga ut?
Pusss/Karolina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0