Det var ju länge sedan!

Jag är så otroligt ledsen att jag inte kunnat blogga, men skolan tar kål på mig, jag hinner inte.

Igår skulle jag hunnigt men jag var på ett jävligt dåligt humör så valde att inte logga in här då det skulle bli värsta killer - inlägget haha, det hade ni skrattat länge åt. Nej men nu är jag på G igen, tror jag haha xD



Sötaste

Planerna idag är väl stallet, hästarna ska motioneras, ja det är väl det. Nej juste, har ju en hel del plugg som ska göras under den här långhelgen. Och kanske,väldigt mycket kanske så finner jag motivation till det ikväll. Eller att jag skulle få motivation till att plugga kan jag ju fet glömma även fast det hade varit rätt härligt.
Hursomhelst, får se om jag tar tag i plugget idag eller senare... Vi hörs!

Kommentarer
Postat av: matilda

åh vilken fin färg hästen har!

2012-05-17 @ 10:43:10
URL: http://skogsrusset.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0