Allmänt oviktigt ;)

Sry, för dålig uppdatering från min sida. Men jag har en förklaring, jag har skyhelvettes mycket i skolan (blir så irreterad att man inte kan sprida ut allt under året istället för att klumpa i hop allt precis innan sommarlovet när man bara vill ta d et lite lugnt, men aja) och det andra är att bloggen dampar för mig. Jag kan 90% av gångerna INTE komma in vilket gör mig sjukt irreterad. Men nu när jag väl är inne ska jag skriva as många tidsinställda utifall att jag inte kan komma in...

Hur som helst igår var det som sagt tävling på Roslagens Rid och Körklubb (RRKK). Berättar mer om den sen. Efter det gick jag och Findus ut på en solig barbacka skogspromenad i 1 timme och 40 min så det var super mysigt!

Idag fick båda hästarna vila, de behöver de båda så det var passande eftersom jag behöver plugga som en dåre till fysikprovet. Kvällen kommer alltså att spenderas med näsan i Fysikboken om energi och skit så det får man ju tycka vad man vill om man ja, om jag får säga det själv så ser jag INTE fram imot det iallafall! ;) Dessutom har de lyckats klämma in 4 andra prov den här veckan varav 3 är nationella i Engelska... Herregud...

image description
Måste även gratta Linus för sin vinst i den reg. LB:n igår, GRATTIS!

Det roligaste var att efter varje snäv sväng Lini gjorde och var över hindret fnissade hon som en dåre, haha, du e rolig du!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0